FAQ

  1. Jakie obrusy można znaleźć w naszym sklepie?

    W naszym sklepie możecie Państwo znaleźć wiele ciekawych propozycji obrusów, bieżników oraz serwetek. Posiadamy w swoim asortymencie między innymi obrusy plamoodporne do domu - do salonu kuchni, a także na taras czy do ogrodu. Znajdą Państwo u nas produkty z gipiurą lub z mankietem i atłasową wypustką. W naszej ofercie znajdują się również obrusy wielkanocne, bożonarodzeniowe, dostosowane pod owe święta. Znajdą Państwo u nas obrusy idealnie nadające się na komunie, wesela, chrzciny. Nasze produkty sprawdzą się również jako wyposażenie obiektów gastronomicznych czy hotelarskich. Informacje dotyczące tych produktów mogą Państwo znaleźć w kategoriach im poświęconym.

  2. W jaki sposób można zapłacić za produkty?

    Istnieje 5 różnych możliwości na dokonanie zapłaty za nasze obrusy, ponieważ dokładamy wszelkich starań, aby wszystko przebiegało w szybki i bezproblemowy sposób. Wśród nich znajduje się tradycyjny przelew bankowy, szybki e-przelew, płatność kartą kredytową, płatność za pobraniem, jak również zapłata przy odbiorze.

  3. Czy można zamawiać u nas obrusy o nietypowych wymiarach?

    Jak najbardziej, jesteśmy w stanie przygotować dla Państwa obrusy, które będą uszyte na miarę. Jeśli są Państwo zainteresowani taką opcją, wystarczy wypełnić nasz formularz znajdujący się na stronie upatrzonego produktu (pod opisem produktu), w którym trzeba podać swój e-mail, rozmiar, kształt, wykończenie obrusu, ale również ewentualne dodatkowe informacje.

  4. Jakie typy przesyłek można wybrać w sklepie?

    Macie Państwo możliwość wybrać przesyłkę kurierską FedEx, a także przesyłkę kurierską za pobraniem, dostarczoną również za pośrednictwem firmy FedEx.

    Kliknij tu aby zobaczyć koszty dostawy.

  5. Jak długo realizowane są zamówienia na obrusy?

    Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1-max 2 dni roboczych plus czas dostawy przez kuriera. Jeżeli w przesyłce znajdują się inne produkty, oprócz obrusów, może trwać to 1-3 dni roboczych.

    Kliknij tu aby poznać szczegółowy czas realizacji.

  6. Co w sytuacji, gdy dostarczona przesyłka jest uszkodzona?

    Jeśli dostrzegą Państwo na opakowaniu jakieś uszkodzenia to należy przy kurierze sprawdzić zawartość przesyłki. Jeśli zawartość paczki jest uszkodzona należy spisać z kurierem protokół i zaznaczyć w nim, że opakowanie zewnętrze zostało uszkodzone. Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, ponieważ kurier zostawił paczkę np.: u sąsiada to należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską FedExpod numerem +48 22 211 80 00 i zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. Sporządzeni eprotokołu jest bardzo istotne, ponieważ w przypadku gdy uszkodzony towar zostanie przez Państwa przyjęty i nie został spisany protokół szkody, z kurierem towar ten nie podlega zwrotowi.

  7. Jak wygląda procedura rozpatrywania reklamacji w naszym sklepie?

    Wszystkie reklamacje prosimy kierować w formie pisemnej do 14 dni od odebrania przesyłki. Powinien tam znajdować się szczegółowy opis problemu wraz z produktem. Sprzedawca ma 10 dni na uzasadnienie reklamacji oraz podjęcie dalszych działań.

  8. Czy na stronie można znaleźć informacje dotyczące odstąpienia od umowy?

    Wszystkie obrusy w naszym sklepie znajdujące się w zakładce menu "OBRUSY" oraz "INDYWIDUALNA WYCENA" to produkty, które szyjemy specjalnie dla Państwa po złożeniu zamówienia, dlatego są to produkty nieprefabrykowane, szyte na wymiar. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy Dz.U.2020.0.287). Jeżeli chodzi o pozostałe produkty w naszym sklepie to klient ma możliwość odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Wszystkie dokładne informacje możecie Państwo znaleźć w pouczeniu o prawie odstąpienia, które jest dostępne w regulaminie rozdz.8.

  9. Jak można się z nami skontaktować?

    Możecie się Państwo z nami skontaktować telefonicznie na numer 785 150 692 lub mailowo pod adresem szyjemy@obrusynawymiar.pl. Dodatkowo zachęcamy do kontaktu poprzez nasz formularz na stronie 'Kontakt'.